۰
لوگوی اسیلوسکوپ ایرانی SDTEK DSO918
اسیلوسکوپ دیجیتال SDTEK DSO918  طراحی و تولید مهندسان ایرانی و با افتخار ساخت ایران می باشد.
 این فروشگاه پایگاه رسمی برای عرضه , پشتیبانی و بروز رسانی نرم افزاری محصولات مجموعۀ مهندسی ایرانی با عنوان SDTEK می باشد.

نحوه ارسال سفارش و هزینه‌های مربوطه
سفارش‌ها در شرایط عادی حداکثر طی یک روز کاری پس از تکمیل سفارش پردازش می‌گردند؛ در این حالت وضعیت سفارش به «در دست اقدام» تغییر می‌کند. این زمان در شرایط خاص و ایام پیک کاری، احتمال افزایش به دو یا سه روز کاری را خواهد داشت و در صورت تأخیر بیشتر از طریق ارتباطات الکترونیک به اطلاع مشتری خواهد رسید. زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارش‌ها ثبت‌شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می‌شود، ارسال می‌گردد و هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش‌ها بر عهده مشتری می‌باشد. هزینه بسته‌بندی به نسبت تعداد ردیف کالای خریداری‌شده، به هزینه ارسال اضافه گشته و در مرحله پرداخت به مشتری اعلام می‌گردد.
با توجه به اینکه تمام مرسولات بیمه می‌شوند، تمام مسئولیت‌ها و آسیب‌های احتمالی در حین حمل بر عهده طرف قرارداد حمل کالا بوده و هرگونه پیگیری بر عهده خریدار بوده و فروشگاه تنها بر اساس تعهد معنوی، در حد توان در این مسیر مشتریان را یاری خواهد کرد.
هزینه‌های حمل سفارش‌ها به عهده مشتری می‌باشد. انواع روش‌های حمل در مرحله ثبت سفارش نمایش داده‌شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می‌باشد.
هزینه اخذشده برای ارسال با پست، به‌صورت متوسط محاسبه‌شده و در دو مبلغ ثابت برای پست پیشتاز و سفارشی به هنگام انتخاب شیوه ارسال به مبلغ پرداختی اضافه می‌گردد که شامل هزینه ملزومات بسته‌بندی و هزینه پستی می‌باشد که بدون در نظر گرفتن وزن مرسوله محاسبه شده است. روش ارسال با باربری (تحویل به اتوبوس‌های بین‌شهری) شامل هزینه ارسال بسته از دفتر فروش به شرکت باربری بوده و این فروشگاه اطلاع دقیقی از هزینه‌های حمل کالا ندارد. ارسال با تیپاکس تنها به شهرهایی که دفتر تیپاکس در آن‌ها فعال می‌باشد مقدور خواهد بود. همچنین امکان اضافه شدن هزینه بسته بندی برای هر سفارش نسبت به تعداد اقلام آن وجود دارد.
پس از ارسال وضعیت سفارش به «جمع آوری شده» تغییر می‌کند. درج کد رهگیری و شماره بارنامه مرسولات، یک روز کاری پس از ارسال انجام خواهد یافت که پس‌ازآن وضعیت سفارش به «حمل شد» تغییر خواهد کرد.
به همراه سفارش‌هایی که تیک مربوطه را فعال نموده باشند، یک نسخه برگ خرید مهردارارسال می‌گردد که در بردارنده اطلاعات خریدار مطابق آنچه در قسمت مربوطه حساب کاربری تکمیل نموده است، خواهد بود. بدیهی است پس از پردازش سفارش، امکان تغییر اطلاعات برگ خرید، تقسیم برگ خرید به چند بخش و نیز امکان صدور مجدد برگ خرید فراهم نخواهد بود. فایل الکترونیکی (فاقد مهر) برگ خرید سفارش‌ها، از قسمت «سفارش‌ها اخیر من / تاریخچه سفارش‌ها» قابل دانلود است.
نحوه خرید از فروشگاه
         نحوه خرید از فروشگاه بسیار ساده و راحت می باشد. شما می بایست در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس محصولات مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت با انتخاب نوع پرداخت و نحوه ارسال، سفارش خود را نهایی کنید.
همکاران ما در دفتر مرکزی فروشگاه، در کمترین زمان ممکن سفارش شما را بسته بندی و ارسال خواهند کرد.
شما می توانید از طریق تاریخچه سفارشات و پنل کاربری خود در فروشگاه، مراحل آماده سازی سفارش خود را مشاهده نمایید. 

شماره حساب ها

شماره کارت:
5859-8310-3724-5924
شماره شبا:
IR 49 0180 0000 0000 3436 6080 38
نام صاحب حساب:
سجاد کاره وند


سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش